torstai 6. helmikuuta 2014

Lakkojen vallankumous

Houston Kanssalakkaajat minulla on ongelma. :)
Mulla on kynsilakat kolmessa (kenkä)laatikossa (plus laatikko, jossa alus- ja leimauslakat sekä koristelaatikko). Nyt laatikot alkavat olla täynnä.
Ns. paremmat lakat ovat hienossa shampanjalaatikossa ja jouduin siitä jo China Glazen lakat siirtämään toisaalle.

Olen pidemmän aikaa harkinnut lakkojen karsimista, dupet ja lakat joista en pidä, joutavat maailmalle.
Innostuin tämän "höyrähdyksen" alussa ostelemaan kaikkia kivannäköisiä lakkoja sekä FB:n kirppikseltä että kauppojen alelaareista. Toki osa on myös ajalta ennen blogielämää. Nyt alkaa olla omat mieltymykset selvemmät ja myös harkintaa ostojen suhteen. Myös uusien lakkojen oston kanssa pitää vilkaista jo olemassa olevat, helposti tulee sävyjä, joiden lähisukulainen jo laatikoista löytyy. (Tätä pitäisi osata tehdä enemmänkin...Usein kun silmä poimii aina tietyt sävyt kokoelmista...)

Pelkästään tikkuja vertailemalla sain 30 tikkua "poistolaatikkoon". :) Jei!
Minulla on vielä 20 lakkaa kokeilemattomien tikussa, joten sieltä saattaa vielä pari siirtyä pinoon "ei-miun-juttu".

Tässäpä ne tikut:
Olen positiivisesti yllättynyt! Jäljelle jääviä tikkuja on 72 ns. peruslakkoja, 23 glitter/holo/tekstuurilakkaa sekä kokeilemattomat 20 kpl. Kuvittelin olevani selkeästi kolmenumeroisessa luvussa, yli 150 lakan! (Onkohan mulla jossain vielä tikkuja tai oonko tikuttanut tosiaan kaikki lakat... :D)

Toki siis suunnitteilla on ostaa muutamia lakkoja, mutta jos saan nuo 30 todella jonnekin hävitettyä, niin tilaahan löytyy. ;) Ja jäljelle jäävistäkin varmasti löytyisi sellaisia, mitkä varmasti saisivat rakastavamman kodin muualta. Mutta sitä inspiraatiota odotellessa... Nyt kun vielä saisi nuo todella vaihtamaan kotia.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi kiva, jos jättäisit kommentin...Kiitos! :)